Teamleider sortering

in Harelbeke

Duurzaamheid is hip! En maar goed ook. Werken bij Imog betekent je steentje bijdragen aan een duurzame maatschappij. Imog is al meer dan 50 jaar jouw lokale afvaloverheid, actief in verschillende pijlers van de circulaire economie.

Imog werkt aan dit duurzaam verhaal met als uitgangspunt: afval... een bron van grondstof en energie. Wist je dat dit verhaal gevormd wordt door bijna 200 medewerkers ?

https://www.imog.be

Zin om mee je schouders te zetten onder een gloednieuw project bij Imog? Lees dan snel verder en ontdek of het iets voor jou is.

We moeten steeds beter gaan recycleren om afval als grondstof van energie te gebruiken, daarom heeft Imog ervoor gekozen om te investeren in een gloednieuwe bedrijfs- en grofvuilsorteerinstallatie (GV8) die geïntegreerd wordt in de bestaande verbrandingsoven op de site in Harelbeke. Na een opstartperiode ambiëren we de verwerking van 60.000 ton afval per jaar! Met deze nieuwe installatie zal Imog haar dienstverlening verder waarmaken voor de sortering en recuperatie van grofvuil bij de burgers en invulling van de bedrijven die door de Vlarema 8-wetgeving ook meer afval moeten scheiden. Om deze nieuwe activiteit op te starten en uit te bouwen binnen het kader van Imog, zoeken we twee Teamleiders sortering.

Een greep uit je takenpakket

  • Je geeft rechtstreeks leiding en bent het direct aanspreekpunt voor een 15-tal medewerkers (sorteerders en kraanbedieners)

  • Je stuurt de sorteerlijnen aan en bij zodat deze op de meest economisch efficiënte manier draaien

  • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak en opvolging van de medewerkersplanning

  • Je bewaakt de kwaliteitsgrenzen van het aangevoerde- en het af te voeren materiaal. Je grijpt correct in bij non-conformiteiten.

  • Je volgt de installatie technisch op en bent verantwoordelijk voor de opmaak en het opvolgen van de onderhoudsplanning

  • Je kan foutcodes lezen en analyses maken en op basis daarvan actie ondernemen om een oplossing voor het probleem te bieden

  • Je vraagt offertes op in het kader van nieuwe- en wisselstukken of herstellingen en onderhoud en je vergelijkt deze vanuit je technische kennis om een keuze te maken

  • Samen met de manager sorteerinstallatie en je collega teamleider doe je verbetervoorstellen om het volledige sorteerproces te optimaliseren van aanvoer tot afvoer

  • Je springt zelf bij in nood en kan dus, na interne proef, rijden met onder andere een bobcat, wiellader, heftruck,...

  • Je werkt samen met je collega teamleider en rapporteert aan de manager sorteerinstallatie

Wie ben jij?

  • Je heb een diploma secundair of gelijkwaardig denkniveau

  • Je hebt ervaring in het leiden van een team of afdeling in productie of industriële omgeving, bij voorkeur in bulkhandling met transportbanden of automatisering

  • Je hebt goede coachende vaardigheden waarbij je je communicatiestijl aanpast aan de persoon, je hebt geduld en wil het beste uit de medewerker halen

  • Je hebt kennis van elektriciteit en mechanica door opleiding of ervaring

  • Je hebt een kritische blik en denkt logisch na om processen te optimaliseren

  • Je hebt een proactieve en probleemoplossende houding

  • Je kan een efficiënte planning opmaken (zowel onderhoud als medewerker)

  • Je houdt het hoofd koel tijdens stresssituaties

  • Je kan veranderingen coördineren op een correcte manier waarbij iedereen weet wat de bedoeling en zijn rol is

Wat hebben wij te bieden?

  • Een fulltime (38u/week) contract van onbepaalde duur

  • Tweeploegenstelsel:

    • 5u00 tot 13u00

    • 13u00 tot 21u00

  • Verloning volgens barema met jaarlijkse automatische stijging

  • Een interessante verlofregeling die vrij te nemen is: minimum 26 dagen jaarlijks verlof (voltijds), 3 bijkomende feestdagen en ancienniteitsverlof

  • Maaltijdcheques € 8,00 per gewerkte dag

  • € 200 ecocheques per kalenderjaar

  • Hospitalisatieverzekering, verzekering gewaarborgd inkomen en groepsverzekering

  • Fietsvergoeding van € 0,35 per kilometer, woon- werkvergoeding van € 0,10 per kilometer en tussenkomst voor openbaar vervoer

  • Vele sociale voordelen

  • Een volledige 13e maand

Ook niet onbelangrijk

  • Je werkt mee aan een het duurzaam verhaal van Imog met als uitgangspunt: afval een bron van grondstof en energie...

  • Je komt terecht in een hoogtechnologische wereld die heel snel evolueert

  • Je werkt voor een bedrijf met sterke visie in Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen die sterk houdt aan hun 6 waarden (klantgerichtheid, integriteit, loyaliteit, betrokkenheid, respect en veiligheid)

Overtuigd? Solliciteer dan snel!. Toch nog een vraag? Contacteer ons dan door een mail te sturen naar HR@imog.be.

Download bijlage(s)

Trots gehost door

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?