Duurzaamheid is hip! En maar goed ook. Werken bij Imog betekent je steentje bijdragen aan een duurzame maatschappij. Imog is al meer dan 50 jaar jouw lokale afvaloverheid, actief in verschillende pijlers van de circulaire economie.
Imog werkt aan dit duurzaam verhaal met als uitgangspunt: afval... een bron van grondstof en energie. Wist je dat dit verhaal gevormd wordt door bijna 200 medewerkers ?
We moeten steeds beter gaan recycleren om afval als grondstof van energie te gebruiken, daarom heeft Imog ervoor gekozen om te investeren in een gloednieuwe bedrijfs- en grofvuilsorteerinstallatie. Hierdoor zijn we op zoek naar medewerkers die graag willen meehelpen om het sorteerproces in goede banen te leiden. Als kraanbediener bedien je, na interne opleiding, verschillende toestellen en installaties. Je werkt samen met 2 andere kraanbedieners en wisselt de taken af zodat deze gelijk verdeeld zijn, de planning zal worden opgemaakt door je teamleider. De opstart wordt voorzien begin november.
Het aangevoerde materiaal opduwen in de desbetreffende boxen op het stortplatform. Hierbij doe je een visuele controle van het materiaal en rapporteer je non-conformiteiten aan je teamleider.
Met behulp van een elektrische kraan met sorteergrijper vul je de doseerinstallatie van de sorteerlijn (bagripper) op een gelijkmatige wijze waarbij je al een eerste sortering doet. Grote stukken die niet thuishoren in het materiaal of de installatie zouden blokkeren, haal je met behulp van de grijper er van tussenuit.
Voorkomen van blokkeringen door de correcte voorschriften te volgen. Indien nodig grijp je in op de correcte manier.
Begeleiden van aanvoerders bij het lossen van materiaal.
De uitgesorteerde materialen verbalen, stapelen en beladen op de vrachtwagen en containers wisselen die het materiaal opvangen.
Na interne opleiding bedien je verschillende toestellen en installaties waaronder: bobcat, heftruck, interne vrachtwagen en containermanipulatie, wiellader, elektrische kraan, balenpers en bagripper.
Indien nodig spring je ook bij aan de sorteerlijnen.
Je hebt een diploma secundair of gelijkwaardig denkniveau
Je hebt minstens een aantal jaar ervaring in het besturen van een wiellader en/of kraan
Je stelt je flexibel op in het soort taken en springt bij waar nodig
Je werkt proper en op een veilige manier zowel voor jezelf als voor je collega's
Je houdt het hoofd koel tijdens stresssituaties en komt tot goede oplossingen bij problemen
Je bent bereid een interne opleiding te volgen voor het besturen van bovengenoemde toestellen en slaagt voor de eindtest
Je spreekt goed Nederlands zodat de collega's je goed begrijpen indien er zich problemen voordoen
Tijdens de opstartfase werk je in een vast uurrooster waar je van maandag tot en met vrijdag werkt van 13u00 tot 21u06
Na de opstartfase zal je in een ploegsysteem werken met een ploegtoeslag. Je werkt van maandag tot en met vrijdag.
Ochtend: 4u54 tot 13u00
Middag: 13u00 tot 21u06
Een fulltime (38u/week) contract van onbepaalde duur
Verloning volgens barema
Een interessante verlofregeling: minimum 26 dagen jaarlijks verlof (voltijds), 11 wettelijke en 3 bijkomende feestdagen, ancienniteitsverlof
Maaltijdcheques € 8,00 per gewerkte dag
€ 200 ecocheques per kalenderjaar
Hospitalisatieverzekering, verzekering gewaarborgd inkomen en groepsverzekering
Fietsvergoeding van € 0,24 per kilometer en tussenkomst voor openbaar vervoer
Vele sociale voordelen
Een volledige 13e maand
Je werkt mee aan een het duurzaam verhaal van Imog met als uitgangspunt: afval een bron van grondstof en energie...
Je komt terecht in een hoogtechnologische wereld die heel snel evolueert
Je werkt voor een bedrijf met sterke visie in Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen die sterk houdt aan hun 6 waarden (klantgerichtheid, integriteit, loyaliteit, betrokkenheid, respect en veiligheid)
Overtuigd? Solliciteer dan snel!. Toch nog een vraag? Contacteer ons dan door een mail te sturen naar HR@imog.be.
Imog maakt gebruik van cookies om de website beter te laten functioneren, om de werking en de inhoud van de website te verbeteren en om de bezoekers van de website relevante advertenties en content te bezorgen.
Als je kiest voor “Alle cookies aanvaarden”, ga je ermee akkoord dat wij deze informatie gebruiken voor de bovenvermelde redenen. Als je de toestemming weigert gebruiken wij alleen de noodzakelijke cookies om de site te laten functioneren en ontvang je helaas geen gepersonaliseerde inhoud.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier